Tuesday, November 14, 2017

PETUA ISTERI MENGANDUNG CEPAT

HUBUNGAN SEKS

Hubungan seks didefinisikan sebagai persenyawaan, persetubuhan, "bersatu", hubungan kelamin atau jimak adalah satu aktiviti merangsangkan deria sentuhan kulit secara keseluruhan sehingga memasukkan alat zakar (lelaki) ke dalam lubang faraj (wanita) atau mana-mana liang individu lain secara geselan berulang dengan niat ingin mengeluarkan air mani (lelaki atau wanita) sedikit atau seluruhnya.

Rangsangan ini adalah naluri semulajadi (nature) semua makhluk hidup untuk menyambung generasi seterusnya agar baka tidak terpupus.

Hubungan ini selalu dikaitkan dengan perasaan cinta atau nafsu syahwat yang memuncak di kedua belah pihak. Hubungan seks biasanya bermula dengan kucupan, belaian atau sentuhan bahagian kulit lembut, menggosok atau menggesel dan memasukkan alat zakar ke dalam liang faraj (wanita) secara berulang dan disudahi dengan kekejangan/inzal (puncak syahwat) secara berperingkat dalam beberapa detik. Terdapat banyak teknik hubungan seks telah direkodkan.

Pancutan cecair putih pekat (sperma) dan campuran air mani yang berlaku dan mulai mencair. Proses hubungan seks berlangsung dalam tempoh kurang 5 minit sehingga melebihi 2 jam. Kebiasaannya proses ini akan berulang-ulang apabila kembali terangsang.

Sebelum melakukan hubungan seks, individu tersebut akan berasa panas, fikiran menjadi agresif, deria kulit menjadi peka, alat zakar (lelaki) menjadi panjang, tegang dan mengeras. Faraj wanita akan berdenyut-denyut, lembapan meningkat dan mengeluarkan cecair putih dan licin beralkali. Kedua alat ini mulai berasa gatal dan kemerah-merahan.

PETUA MENGANDUNG CEPAT


TIPS HUBUNGAN SEKSUAL

Lakukan persetubuhan pada hari yang subur (biasanya hari ke 14). Jangan lupa lakukannya sekurang-kurangnya dalam 2-5 kali :-)

TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
Sebelum ejakulasi, pastikan zakar suami betul-betul keras dan masukkan ia kedalam faraj dan pancutlah air mani dengan laju.


TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
Gunakan teknik Tok Janggut semasa bersetubuh dimana ianya memerlukan kedua-dua kaki wanita kengkang keatas dan suami harus masukkan zakar yang betul-betul tegang, keras, padu dan mantap terus kefaraj dari arah depan.

TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
Anda juga boleh mencuba teknik che siti wan kembang dari kelantan iaitu dengan menggunakan lapik bantal dibawah punggung perempuan. Tujuan teknik ini ialah bagi memudahkan zakar masuk sedalam-dalamnya ke dalam faraj.

Teknik puteri saadong juga merupakan teknik yang hampir sama dengan teknik che siti wan kembang. Teknik ini telah memberikan peratusan yang tinggi untuk wanita hamil.

Oleh sebab itu, anda boleh mencuba kedau - dua teknik ini.

TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
30-60 minit sebelum melakukan seks pastikan anda kencing dahulu dan bersihkan alat kelamin anda sebersih-bersihnya


TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
Setelah anda selesai melakukan hubungan seks jangan banyak bergerak atau bangun. Sebaiknya, anda terus tidur atau baring dalam masa 30-60 minit untuk memberi ruang kepada sperma untuk berenang ke dalam faraj dan mencari telur ovari.


TIPS HUBUNGAN SEKSUAL
Jangan sekali-kali membersihkan faraj anda setelah selesai melakukan hubungan intim bersama suami anda. Bersihkan faraj anda selepas lebih kurang 30 minit selepas melakukan hubungan.


No comments:

Post a Comment