Friday, October 11, 2019

MAKSUD MIMPI PEREMPUAN CANTIK

Pentafsiran mimpi ialah proses peletakan erti kepada mimpi. Dalam banyak masyarakat purba, seperti yang dari Mesir dan Yunani, mimpi dianggap sebagai komunikasi adikodrati atau erti campur tangan ketuhanan, yang pesanannya boleh diungkaikan oleh orang dengan kuasa tertentu. Pada masa kini, pelbagai sekolah psikologi telah menawarkan teori tentang erti mimpi.

Mimpi waras adalah mimpi yang pemimpinya sedar dia sedang bermimpi. Inilah satu keadaan sedar ketika bermimpi yang menghasilkan pengalaman yang lebih jelas ("waras" atau "sedar") dan yang biasanya membolehkan seseorang mengawal kandungan mimpinya secara langsung. Pengalaman lengkap dari mula hingga akhir dikenali sebagai mimpi waras. Stephen LaBerge, penulis buku dan pengkaji yang popular dalam bidang ini, telah mentakrifkannya sebagai "bermimpi ketika menyedari bahawa anda sedang bermimpi

 

TAFSIR MIMPI NAMPAK WANITA CANTIK

Jika anda bermimpi melihat perempuan yang ayu dan cantik dan telah menarik minta anda untuk tahu ialah bermaksud hati anda  telah  bersedia dalam lamaran atau dilamar orang dan semua yang anda ingin jika tidak disertai dengan hal-hal yang anda harapkan akan mengalami kegagalan walaupun sesungguhnya cita-cita tadi besar artinya.

No comments:

Post a Comment